Kategorier

Ljudutrustning till salu!

2018-08-20 11:44
Ljudutrustning till salu!
Brukar du ha svårt att göra dig hörd när du håller seminarium, personalmöten, presentationer eller liknande sammankomster? Köp föreningens ljudutrustning!

Nu säljer vi vår smidiga lilla PA-anläggning, en bärbar och lätt (under 3 kg) ljudanläggning, endast använd vid ett fåtal tillfällen och så gott som ny. Enheten kan laddas och fungerar både med strömanslutning och som trådlös med överföring via Bluetooth.

Högtalaren har inbyggd förstärkare och passar perfekt för talaren att göra sig hörd vid seminarium, personalmöten, presentationer och liknande sammankomster. Två trådlösa mikrofonmottagare är monterade i enheten vilket gör det lätt att använda trådlösa mikrofoner. Det är enkelt att komma igång även för en oerfaren användare.
Det finns ingång för mikrofon med sladd och man kan använda två mikrofoner samtidigt, såväl handmikrofoner som headset. Samtliga anslutningar har mixfunktion så att talare och musik kan spelas samtidigt.

Allt är monterat och klart att använda. Allt är dessutom stöldmärkt med SmartDNA.

Detta ingår:
1 Mipro MA-303DB Bluetooth USB 2xRX
1 Mipro mikrofonsändare beltpack ACT-32T
1 Mipro headset MU-23 3mm Omni Dual-sided, olika storlekar, separat väska
1 Mipro handmikrofon ACT-32H 8AD, trådlös
1 Mipro handmikrofon MM-707B för kabelanslutning
1 Väska, speciellt anpassad för utrustningen, liksom bruksanvisningar, medföljer också.

Alla delar säljs tillsammans i ett paket. Vi vill gärna ha runt 7 000:- för den. Är du intresserad? Hör av dig med ett prisförslag till veddesta@foretagarforening.se senast den 1 september.

Kategorier:
Kategorier

Veddesta Företagarförening - Växtplats Järfälla  |   veddesta@foretagarforening.se